
Rynek 40
32-420 Gdów
tel. 12 251 41 66
tel. 12 251 42 66
fax. 12 251 40 05
Uwłaszczenie gospodarstw rolnych
Urząd Gminy w Gdowie |
Karta Informacyjna |
|
Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarowania Gminnym Zasobem Nieruchomości. |
Opis usługi |
1. wydanie odpisu decyzji Aktu Własności Ziemi (AWZ) wraz z zaświadczeniem o jego ostateczności, |
Kogo dotyczy |
Odpis decyzji Aktu Własności Ziemi może otrzymać osoba, której akt został wydany lub spadkobierca, którego prawa zostały potwierdzone stosownym dokumentem, potwierdzającym następstwo prawne, np. w postaci: notarialnego aktu poświadczenia dziedziczenia lub postanowienia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku. |
Wymagane dokumenty |
1. wniosek o wydanie odpisu decyzji AWZ- w treści zgodny z załączonym do strony formularzem,
|
Formularz/wnioski do pobrania |
wniosek o sprostowanie oczywistej pomyłki pisarskiej zaświadczenie o ostateczności decyzji |
Opłaty |
Opłata skarbowa, zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 z późn. zm.): • za poświadczenie zgodności kopii z oryginałem- 5 zł za każdą stronę, • za zaświadczenie- 17 zł, nie dotyczy zwolnień wynikających z ustawy o opłacie skarbowej, • od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury (lub jego kopii) – 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwa, lub gdy mocodawca jest zwolniony z opłaty skarbowej). Dowód opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
|
Jednostka/osoba odpowiedzialna |
Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarowania Gminnym Zasobem Nieruchomości. |
Miejsce składania dokumentów |
Kompletny wniosek należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Gdów, w godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek- od godz.8.30 do 16.30, w pozostałe dni tygodnia od godz. 7.30 do 15.30. |
Termin załatwienia sprawy |
W przypadku zaświadczenia do 7 dni od daty złożenia wniosku, w pozostałym zakresie- w ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku. Terminy mogą ulec zmianie w wyniku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności w sprawie. |
Tryb odwoławczy |
|
Uwagi i dodatkowe informacje |
1. informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się osobiście (pokój nr 7, 11) lub telefonicznie, pod numerami telefonów: |